" La il·lusió ens fa l'horitzó més ample "

Sant Jordi viatger

Diumenge, 23 d’abril de 2023


Sempre m'ha agradat viatjar i a base de perseverar m'he adonat que per fer-ho a vegades no calen grans distàncies. En veritat les meves primeres travesses van ser sense sortir de casa, quan enfonsada en el sofà descobria com un llibre esborrava totes les fronteres i forjava un esperit vagabund que ja no té remei. D'ençà em reconec addicta a lletres i paraules que conjuren rumbs i creen noves llars on habitar el pensament. Faig meva l'obligació de seguir els camins que m'ofereixen!


- La lectura a todos nos hace inmigrantes. Nos lleva lejos de casa… pero lo más importante es que nos encuentra hogares en todas partes - (Jean Rhys) 


Feliç Sant Jordi viatger... (de fet el de la foto me'l vaig trobar per Brasil, sant patró exemplar)